PRESSE: Kokkelandshold

Kokkelandsholdet

PRESSEMEDDELELSE

BF-OKS A/S har underskrevet en samarbejdsaftale med Det Danske Kokkelandshold om leverance af alle råvarer til træning og konkurrencer de kommende 3 år.
BF-OKS vil sætte en ære i at sikre, at det kød, som Kokkelandsholdet får at arbejde med, er af højeste kvalitet. Der vil blive tale om BF-OKS’ egne produkter: Kildegården Dansk Kødkvæg, Sydfyns Lam fra Hesselager og Svendborg Gourmetgris.

For BF-OKS betyder samarbejdet, at vi kan følge udviklingen hos de danske kokke på tæt hold og være med til at udvikle nye produkter og anderledes udskæringer, som vi kan udbrede til vores kundekreds. Endvidere kan Kokkelandsholdet hjælpe os med at fremstille nye opskrifter på kendte råvarer.
Det er vigtig for BF-OKS A/S at udbrede gode råvarer, som er baseret på historie og dyrevelfærd, blandt de bedste kokke i Danmark. De er de bedste ambassadører for al den rigtig gode mad, som vi kan producere her i Danmark.

Samarbejdet har også stor betydning for Det Danske Kokkelandshold "Efter en årrække med Danish Crown som sponsor, har vi valgt at se os om efter en anden kødsponsor. Vi har fulgt BF-OKS fra sidelinjen et stykke tid og var enige om at de ville være et godt match for os", siger Sten Slot, der er direktør for Kokkelandsholdet.

"De har varer af topkvalitet - Kildegården Dansk Kødkvæg, Sydfyns Lam fra Hesselager og Svendborg Gourmetgris for blot at nævne nogle - herudover er det rart at firmaet ikke er større end, at der er en tæt kontakt helt ud til ham der arbejder med kødet. Vi glæder os utrolig meget til samarbejdet, det er dejligt at samarbejde med nogle, hvor den gensidige respekt er helt åbenlys", fortsætter Sten Slot

Vi glæder os til samarbejdet og håber, at vi kan hjælpe Det Danske Kokkelandshold til at blive endnu bedre i konkurrencen om at blive det bedste landshold i verden.

For yderligere oplysninger er I velkomne til at kontakte

Direktør for Det Danske Kokkelandshold
Sten Slot Knudsen
Mobil +45 4029 1550